digitale og fysiske Fellesøkter og community

Før vi starter programmet gjennomfører vi både samtaler, scanner kroppsammensetningen din, kartlegger målsetning og tar blodprøver ved behov.

Underveis i opplegget sjekker vi at du har det bra, at du er trygg på hva som skal skje videre og at utviklingen på vekt, livmål og fysisk form er som vi sammen har planlagt.
01.
Personlig plan
02.
Vekt
03.
Fettprosent
04.
Livvidde
05.
Trivsel
06.
Fysisk form

Strukturerte forbedringer bygger på detaljer

Sammen med en dedikert trener og tett fulgt opp av Anette Skarpaas Ramm og Martin Johnsrud Sundby følger du en plan ut fra ditt utgangspunkt og dine målsetninger. 

Vi tilpasser dietten treningsprogram underveis så du når dine mål i forhold til din erfaring og utgangsform.

Grundig

Testing

Kartlegging rundt oppstart av programmet

Det er ikke meningen at du skal leve etter en kostplan eller treningsprogram resten av livet, men at noen verktøy og elementer fra kurset tas med videre i livet.

Denne perioden må ses på som en kickstart til en bedret livsstil der målet er raske resultater med tanke på vekt, kroppssammensetning, livvidde, styrke og andre helseparametre.

Før oppstart måler vi objektive mål detaljert som vekt, muskelmasse, fettrposent og livvidde. I tillegg tar vi blodprøver ved behov for å måle totalkolesterol, HDL, LDL, triglyserider, HbA1c og jernstatus.

NB: Tar du medisiner bør du konferere med lege. Det er særlig aktuelt å følge med på blodtrykk, kolesterol og blodsukker for å eventuelt redusere eventuell medisinbruk når du gjennom programmet får en bedre helse.

Anette Skarpaas Ramm registreringsskjema 2

Digital registrering av kosthold og trening

Mange trenings og kostholdsnerder har laget sine egne skjema for registrering av matinntak og trening. 

Vi tilpasser en enkel digital løsning for at du enten kan registrere detaljert, eller at du enkelt bare kan gi tomme opp eller ned på om du har fulgt dagens opplegg på kosthold og trening.

Registrering som motivasjonsboost

Det å måle progresjon kan bidra med mestringsfølelse og motivasjon underveis, så er det smart å måle disse parameterne før start og løpende. Og særlig gøyalt når en melding fra selveste Martin Johnsrud Sundby er premien når milepæler passeres 🥕

01.
Daglig registrering av om du har fulgt kosthold og treningsplan
02.
Ukentlig registrering av fremgang på vekt, livvidde, kondisjon og styrke
03.
Feirer fremgang, eller justerer plan ved behov.
Daglig registrering
Ukentlig registrering
Oppstart, midt og slutt