Tilpasset treningsplan

Vi har designet treningsprogram som vil gi gode resultater om målet er å bli sterkere, få en smalere livvidde, gå ned i vekt eller endre kroppssammensetning.

Programmene er enkle å forstå og du trenger ikke å være trent fra før, men det krever innsats for å gjennomføre!

Treningsprogrammene er lagt opp slik at du i en periode skal slippe å tenke på hvordan du skal bevege deg. Likevel er målet at det vil gi mestringsfølelse underveis, og gi gode forutsetninger for bedre vaner på sikt.

  • 30MIN
  • 2 / uke

Styrke og spenst

Styrketrening er hardt arbeid, men vi starter rolig slik at du mestrer øvelsene før blodslitet starter.
styrke
  • 25 min
  • 3 / uke

basistrening

Varierte styrkeøvevelser gjør underverker med kjernemuskulatruen og livviden din! Det forebygger problemer senere i livet og gir en smidighet og styrke du får nytte av i hverdagen.
Påbygg

Typisk innhold
i treningsplanene

spesial designet

Treningsplan

Sykkeltur i fjellet

Du får en plan som motiverer deg

Verktøy og elementer fra kurset tas med videre i livet. Denne perioden må ses på som en kickstart til en bedret livsstil der målet er raske resultater med tanke på vekt, kroppssammensetning, livvidde, styrke og andre helseparametre.

Vi vet hva som passer aller best for deg, men vi justerer det også til å finne aktiviteter du liker. Ikke dermed sagt at det blir kos og hygge. Du kommer definitivt til å forbanne Martin Johnsrud Sundbys plan for deg underveis i opplegget!